sobota, 26 listopada 2016

Własny kont

Witam Kochani.
Mamy końcówkę listopada a ja już czuję święta.
Nie wiem czy coś ze mną nie tak czy Wy też tak już macie?
No nic dziś mowa o moim własnym koncie .
W końcu mam mały koncik przeznaczony tylko dla mnie i spędzam tak każdą wolną chwile.
Uwielbiam z tego miejsca postować dla Was.
Wiem że to nie wygląda jak właśne biuro ale dobrzę się tam czuję .
Zaraz wkleję zdjęcia to będziecie mogli napisać co o tym sądzicie , kochani przyjmę także krytykę ;)
Każdy ma oczywiście inny gust.





  
   Pozdrawiam ;)


9 komentarzy:

  1. Bardzo fanie urządzony
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :)
    https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na obrazki!
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te obrazki. Też myślę nad takimi u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jysk były na promocji ;) świetnie wyglądają ;)

      Usuń
  4. Ja też już czuję Święta i nie mogę się ich doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kąt, a nie kont :) Przepraszam, że się czepiam, ale to już moje 'zboczenie zawodowe' żeby kogoś poprawiać jeżeli chodzi o język polski :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*