wtorek, 4 października 2016

Wtorek

Witam Kochani.
Pogoda nadal nas nie rozpieszcza ale mam już na nią sposób a jaki już Wam mówię!
Otóż zakupiłam wczoraj najnowszą wersje smis4.
I teraz w te jakże długie wieczory gdy mój mały łobuz śpi a mama już ma wszystko zrobione zasiada przed laptopem i pyka sobie w simsy .
Powiem Wam szczerze kochani że ta gra jest mega wciągająca ale na takie wieczory świetne oderwanie się od codzienności .
Także każdemu polecam zagrać sobie zaraz przed snem w jakąś fajną gierkę nawet online.
A Wy jak tam kochani jakie macie metody na odstresowanie się?



     Pozdrawiam ;)


11 komentarzy:

  1. Z chęcią bym pograła ale wiem że już prędko nie wstałabym od laptopa :P haha pamiętam jak uwielbiałam Simsy w podstawówce, odstresowuję się przy serialach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak w moim przypadku także i seriale mnie odstresowywują ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Simsy, ale w 4 nie grałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna różyczka kochana:*
    Twój synek to słodziak:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kochany jest <3 od niego nawet jakbym kamyczka dostała to bym była szczęśliwa ;)

      Usuń
  4. Tez kiedyś grałam w Simsy i bardzo wciągają 😀😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny prezent od młodego gentelmana <3 Wie jak dbać o mamę :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochany jest <3 wie jak mamie dzień polepszyć ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*