środa, 26 października 2016

5 urodzinki perełki

Witam Kochani.
16 Pazdziernika to dla mnie najwspanialszy dzień na świecie .
Otóż wtedy mój synek obchodzi urodziny w tym roku moja perełka skończyła już 5 latek.
Rośnie chłopaczyna kochana , jestem dumna z niego i z tego że co roku jest jeszcze bardziej kochany.
Bez moich dwóch skarbów nie wyobrażam sobie swojego życia . Są dla mnie najważniejsi na świecie.
Wiem kochani że 16 Pazdziernika był już jakiś tydzień temu ale dopiero dziś dopadłam chwile czasu wolnego żeby do Was coś napisać !
A urodziny udały się świetnie , byli nasi najbliżsi a także małe atrakcje czyli myszka miki i klaun co zobaczycie na zdjęciach.
Jeśli ktoś jest z Podkarpacia to serdecznie polecam firmę ANIMINEK są naprawdę świetni w tym co robią zapewniają mega atrakcje i super zabawę także z czystego serducha mogę ich polecić .
A co do mojej nie obecności tutaj wybaczcie ale teraz już postaram się być częściej .
Tym bardziej że teraz w kość dał mi mój lekarz.. Ale to opowiem Wam może w kolejnym poście .
a Wy kochani jak się macie?




    Pozdrawiam ;)


19 komentarzy:

  1. To nic tylko życzyć Perełce Wszysykiego Najlepszego :)

    Ps aż miło się patrzy na takie zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać urodzinki udane! :D Sto lat i Wszystkiego Najlepszego! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 urodziny to wielkie wydarzenie :D ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO I SPEŁNIENIA MARZEŃ DLA SYNKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, przeuroczo

    http://0lja.blogspot.com - Zapraszam i mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, faktycznie rośnie jak na drożdżach :) 100 lat dla niego! :* Fajny prezent mu zrobiliście z tą Myszka Miki :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ślicznie ;) a prezent zrobiła babcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego dla synka. :) Myszka Miki mega!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z Myszką Miki <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przekochane zdjęcia! Wszystkiego najlepszego dla synka ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*