środa, 7 września 2016

Konkurs !!!

Witam Kochani.
Dziś przychodzę do Was z małym konkursem !
Są trzy szminki do wygrania w tym jedną osobę wylosuję .
Ale to mój pierwszy konkurs kochani także nie martwcie się będą jeszcze inne ;)
Konkurs zaczyna się od 7 Września do 16 Września .
Konkurs obowiązuje na moim Fanpage !
Co trzeba zrobić?!
Jeśli masz bloga zaobserwuj mnie ! Polub mój Fanpage oraz Instagram !
Zostaw po sobie komentarz biorę udział <3
I to by było na tyle wyniki konkursu podam 16 Września wieczorem ;)
Kolorystyka szminek jest typowo jesienna także jeśli tylko lubicie takie oddcienie to zapraszam na Fanpage tam są podane kolorki.




    Pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

  1. powodzenia mam za dużo mazideł;p

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia, ja mam sporo kosmetyków do ust

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello there! I just discovered your blog and I like it very much!! Would you like us to help eachother out by following on GFC? I just started to follow you #48, please follow back so we can stay in touch!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*