środa, 14 września 2016

Douglas

Witam Kochani.
Douglas -Fabryka artykułów kosmetycznych w Hamburgu, założona w 1821 roku.
Sieć perfumerii obecna jest w 21 krajach Europy oraz Stanach Zjednoczonych !
To taka mała formułka dla Was .
Mam i Ja ! Nową kartę  w końcu przyszła do mnie nowa piękna karta którą założyłam w douglas!
Będą fajne promocje i małe zniszki także teraz można spokojnie robić zakupy w douglas ;)
Jeśli robicie zakupy właśnie w douglas to naprawdę świetną rzeczą jest założenie właśnie takiej swojej karty.
A Wy co sądzicie o Douglas?



   Pozdrawiam ;)


3 komentarze:

  1. super, mi akurat nie potrzebna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie robię tam zakupów co tydzień ale co jakiś czas się taka kata przyda ;)

      Usuń
  2. Lubię ten sklep, ale karty nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*