poniedziałek, 12 września 2016

DIY

Witam Kochani.
Dziś przychodzę do Was z bardzo kreatywnym pomysłem !
Ty pomysłem jest skrzynka na zabawki .
Jeśli chcecie zrobić dziecku bardziej dizajnerski pokój to taka skrzynka na zabawi to bardzo dobry pomysł.
Wystarczy kupić zwykłą skrzynkę lub dwie tak jak ja to zrobiłam , koszt takiej skrzynki to około 3 zł.
Pomalować ja oczywiście na dowolny kolor .
Ja wybrałam kolor biały ale to zależy także od gustu kto jaki ma , także bawimy się dowolnymi kolorami.
Co robimy dalej wycinamy dowolne kształty mogą to być gwiazdki tak jak wybrałam to ja , mogą to być także księżyce , koła a także inne dowolne kształty !
Przyklejamy to na naszą skrzynkę jak tylko wyschnie i gotowe .
I mamy gotową skrzynkę bawimy się przy tym my a także nasze pociechy ;)
Wiem Kochani nie jest ona wykonana profesjonalnie ale wygląda całkiem fajnie jak dla mnie.






     Pozdrawiam ;)



10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie metamorfozy, szczególnie, że kosztują tak niewiele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie małym kosztem można coś fajnego stworzyć ;)

      Usuń
  2. lubie czasami stworzyć DIY ;)
    jaka radość wtedy jest ;p
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/polishgirl-top-cropp.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ta radość w tym wszystkim jest najfajniejsza ;)

      Usuń
  3. genialny pomysł, muszę zrobić! akurat przerabiam cały pokój na biało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja ;) też robię sobie wszystko na biało ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*