sobota, 24 września 2016

Chorujemy

Witam Kochani.
Co tam u Was?
Bo u nas kiepsko , jesteśmy chorzy cała nasza trójca leży sobie w łóżeczku i się kuruje ;x
Ale to wszystko przez te nadchodzącą jesień .
Pogodę mamy dziś w miarę ładną ale przez ostatnie dni nie była ona taka dobra .
Od razu chcę Cię kochana Paula przeprosić że nie wysłałam Ci jeszcze tej paczki z nagrodą ;x
Ale obiecuję że jak tylko wyzdrowieje to biegnę szybciutko na pocztę !
Wbijajcie na mojego snapa : krejzola93



                                                                                     Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Zdrówka dla Was :* Też niedawno troszkę chorowałam, ale na szczęście szybko przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana <3 no ja też mam taką nadzieje że to wkrótce minie .

      Usuń
  2. Nie cierpię jesieni ze względu na panująca grypę ;( ale bardzo lubię miłe wieczory pod kocykiem z herbatką ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*