sobota, 6 sierpnia 2016

Zoo

Witam Kochani.
Dzisiejszym tematem na moim blogu będzie zoo! 

ZOO - Ogród zoologiczny ma pełnić przede wszystkim rolę edukacyjną i rekreacyjną, jednakże nowoczesne placówki tego typu zazwyczaj mają taż bazę naukową potrzebną do systematycznych badań nad hodowanymi gatunkami.

Także definicja jest już wyjaśniona !
W zoo było super to była pierwsza wycieczka mojego synka do zwierzątek.
Naprawdę był mega podekscytowany i nie chciał wracać tak szybko do domu.
Byliśmy we wszystkich miejscach po dwa razy , naprawdę polecam każdej rodzinie taką wycieczkę z maluchem do zoo.
A teraz wkleję Wam kilka zdjęć z naszej wyprawy do zoo .
















  
   Pozdrawiam ;)



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tym bardziej że maluchy lubią zwierzęta ;) jest to dla nich wielka frajda ;) Nawet ja byłam zadowolona będąc tam razem z moim synkiem ;)

      Usuń
  2. Super kochana :)

    www.carolinaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od 2 lat planuję wyprawę do zoo. Moje wewnętrzne dziecko krzyczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*