środa, 31 sierpnia 2016

Podkłady

Witam Kochani.
Dziś chcę Wam pokazać dwa podkłady Revlon Colorstay jakże i Bobbi Brown .
Opowiem Wam co ja o nich sądzę to jest tylko i wyłącznie moja opinia na temat tych podkładów!
Cenowo się od siebie bardzo dużo różnią .
Ale jakością praktycznie wogóle .
Moim zdaniem są one mega do siebie podobnę , kryją tak samo , noszą się tak samo długo .
Jedynie co ich odróżnia to że podkład Revlon Colorstay rozprowadza się o wiele lepiej niż Bobbi Brown .
No i oczywiście cena też się bardzo różni , podkład Revlon Colorstay kosztuję jedynie 40 zł na promocji.
A natomiast Bobbi Brown to już podkład z górnej półki jeśli chodzi o cenę bo kosztuję on 195 zł.
Jest jeszcze jedna kwestia tych podkładów po żadnym z nich mnie nie wysypuję także to cieszy mnie najbardziej .



   
        Pozdrawiam ;)


16 komentarzy:

  1. This is such a great post! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam revlona i był fajny ale później spisywał się kiepsko chyba coś w nim zmienili ale jest gorszy niż wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest okey ! bo ja zawsze miałam takie słabe podkłady a te dwa się mega dobrze spisują ;)

      Usuń
  3. O Revlonie słyszałam i czytałam wiele dobrego. Jak tylko pojawi się słynna promocja w Rossmanie, polecę i go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używalam nigdy tego ani tego
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra firma :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. revlona są dość fajne;) obecnie używam loreal.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Revlon uzywam co jakiś czas na większe wyjścia, ponieważ jest dość mocny a jednocześniej trwały:) A z tym drugim nigdy nie miałam styczności - ale z tego co piszesz, nie mam co żałować ponieważ color stay wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*