niedziela, 28 sierpnia 2016

OOTD

Witam Kochani.
Dziś chciałam Wam zaprezentować mój dzisiejszy OOTD .
U nas pogoda była dziś piękna wręcz doskonała tylko ja popełniłam błąd zakładając dzisiejszy OOTD.
A mianowicie miałam na sobie długą sukienkę, aa uwierzcie mi moi drodzy że dziś było mega upalnie!
Ale dałam radę jakoś przeżyłam ;)
Bardzo lubię moją sukienkę ale zdecydowanie dziś bardziej było by mi lepiej w szortach.
Mam nadzieję że Wrzesień będzie nieco lepszy niż Sierpień.
Ale dobra koniec mojego marudzenia !
Już Wam pokazuję mój dzisiejszy look.

                                                                         Mój instagram:
https://www.instagram.com/zanetaadrian/

        Pozdrawiam ;)

16 komentarzy:

  1. oj było ;) ja sie z kilka razy przebierałam bo nie wiedziałam co ubrać .
    śliczna sukienka <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/summer-fashion-bag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana ! ale uwierz niechce żeby się lato skończyło ;(

      Usuń
  2. Też mam nadzieję, że wreszcie przyjdą do nas upały :) A szara sukienka zawsze super się sprawuje i do wszystkiego pasuje <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie zwykły szarak ale pasuje do wszystkiego kochana ;) dziękuję i również życzę miłego dnia ! ;*

      Usuń
  3. Jaka śliczna :O
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo podobaja mi si takie sukienki :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie sukienki! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*