poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Nowy kąt

Witam Kochani.
Moi mili dziś nadeszła ta chwila , że pojawia się nowy post !
W dzisiejszym poście pokaże Wam mój mały nowy kącik .
Jest on urządzony na biało zresztą zaraz sami zobaczycie to na zdjęciach.
Jego wykonanie nie było trudne bo wszystko sobie zakupiłam.
Koszt jest mniej więcej taki :
- dywanik - 70 zł
- skrzynka - 89 zł
- ramka - 5 zł
- róże - 15 zł
- ramka na zdj - 80 zł
Wszystko razem wynosi 259 zł
A Wy kochani też lubicie takie własne małe kąciki ?







         Pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

  1. Ależ przytulnie się zrobiło i bardzo elegancko <3 Oczywiście, że lubimy własne kąciki :) Ja w mój kąt daje jak najwięcej kwiatów, bo wtedy robi się przyjemniej :) Miłego wieczoru :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też właśnie lubię jak są jakieś kwiaty i najlepiej żeby to były róże <3

      Usuń
  2. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego konkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!!! :) Piękne inspiracje. Ja również uwielbiam kwiaty, teraz mam swoje śliczne storczyki, ale zimą, wiosną lub jesienią lubię sobie pozwolić na kilka kwiatów ciętych - najczęściej goździków i właśnie róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;) tak róże to moje ulubione kwiaty ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*