niedziela, 24 lipca 2016

Solina

Witam Kochani.
Dziś przychodzę do Was z nowym postem ;)
Otóż dziś pokaże Wam piękne widoki.
Wczoraj mąż zabrał mnie na wycieczkę rocznicową nad Solinę.
Mieliśmy 5 rocznicę ślubu i spędziliśmy ją rodzinnie .
Było naprawdę rewelacyjnie tak mi się podobało że nawet nie chciałam wracać do domu .
Jest tam naprawdę bardzo pięknie widoki są świetne i ten klimat.
Kto jeszcze nie był nad Soliną naprawdę polecam z czystym sercem to miejsce ;)
Na umilenie tego pięknego dnia dostałam kosz róż od męża <3













       Pozdrawiam ;) 










15 komentarzy:

  1. Kolejnych pieknych lat razem ! :)
    Możesz poklikać w ostatnim ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie! :)
    bardzo fajne zdjęcia!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam, byłam. Piękne miejsce ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wycieczka. Znam Solinę i w zasadzie mam całkiem blisko do niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam tam nigdy ;/ Ale zdjęcia super!!! ;D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę polecam ;) można fajnie spędzić tam czas ;)

      Usuń
  6. oh wow fantastic.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chciałabym się tam wybrać:) Moi rodzice jeździli tam w młodości i bardzo chwalili to miejsce:) Wszystkieog najlepszego z okazji waszej rocznicy i życzę Wam jeeeeszcze 100 lat razem w szczęściu i w miłości!:)
    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie ;* tak piękne miejsce polecam z czystego serca ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*