czwartek, 21 lipca 2016

Prezent na rocznicę

Witam Kochani.
Dziś jestem w niebo wzięta dostałam wcześniejszy prezent od męża na naszą 5 rocznicę ślubu.
Prezent obejmuje kosmetyki z Bobbi Browna .
Zawsze chciałam je przetestować bo opinie na temat tej marki są mieszane ale większość ludzkości sobie ją chwiali , wiec ja też chciałam je przetestować i teraz przyszła kolej na mnie .
Mam nadzieję że się sprawdzą bo koszt ich nie był taki mały ;)
Tym bardziej że to są tylko dwa produkty.


1. Podkład Bobbi Brown

Podkład przeznaczony dla cery normalniej i mieszanej. W zależności od ilości nałożonych warstw daje mało lub lekko kryjący efekt. Gwarantuje bardzo naturalne , lekko matowe wykończenie.
  
2. kredka do ust Bobbi Brown

Stanowiący przedmiot pożądania każdej szanującej się wizażystki Art Stick to gwarancja krycia i koloru, jakiego potrzebujesz. Dzięki niemu błyskawicznie zmienisz makijaż ust z delikatnego i połyskującego na intensywny i matowy.




     Pozdrawiam ;) 



6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! ;*