piątek, 22 stycznia 2016

reve de chantelle

Witam Kochani .
Od razu wybaczcie mi że mnie nie było ;(
Ale już Wam mówię czym to było spowodowane , nie było mnie dlatego bo przeprowdzaliśmy się do nowego mieszkania ;)
Już mam internet na mieszkaniu także od razu się z Wami łączę .
Kochani dziś mam dla Was bardzo ciekawy zapach GISEL jest on prze cudowny.
Jestem mega podekscytowana że mogę go właśnie mieć i go przetestować !
Zapach utrzymuje się długo na skórzę i naprawdę jest godny polecenia na dodatek jest piękna buteleczka alla Chanel ;)
Poczytajcie sobie wiecej na stronie : http://revedechantelle.pl





  Pozdrawiam ;) 



14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że dobrze się Wam mieszka w nowym mieszkaniu :) Ładny flakon, ciekawe jak zapach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach to zależy jakie zapachy preferujesz;) ale ten jest obłędny ! a tak mieszka nam się super ;)

      Usuń
  2. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia są trzy nagrody, w tym bon do Zary! a zadanie konkursowe jest bardzo proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie pięknie pachnie :)
    http://madameeangela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*