niedziela, 10 stycznia 2016

Niedziela

Witam Kochani.
Nie było mnie już chwilkę u Was ale to dlatego że załatwiałam parę spraw ;)
Już za niedługo powiem o co chodzi .
A tak po za tym to Jak Wam mija niedziela?
Bo moja jest dosyć spokojna siedzimy sobie w domku bo pogoda za oknem jest paskudna u nas pada deszcz także możecie sobie wyobrazić jak to wygląda w zimie deszcz ! okropność!
Mam nadzieje ze szybko zleci mi ten dzień ;)
Nie lubię takich nudnych dni ..
Maluszek patrzy na bajeczki a mamuśka piszę dla Was post kochani siedząc przed laptopem i popijając cole ;)
Tak wiem kochani cola jest nie zdrowa ale bez niej nie wyobrażam sobie dnia ! ;)



 Pozdrawiam ;) 

16 komentarzy:

  1. Byłam dziś na łyżwach i nie wiem jak to się stało ale urosło mi drugie kolano ... to moje podsumowanie niedzieli:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem i tak też się zdarza ;) a to był twój pierwszy raz?

      Usuń
  2. Lubię takie wieczory :) Miłego relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj też odpoczywam przy dobrej komedii :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej takich zdjęć *_*
    mogłabyś poklikać u mnie w linki w nowym poście ?:D
    grlfashion.blogspot.com
    Obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh u mnie wczoraj również była taka pogoda.. masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w niedziele leżałam chora w łóżeczku:(
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pogoda była ładna, więc wzięliśmy psa na spacer, a poza tym wypoczynek w domku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*