sobota, 12 grudnia 2015

Nowości

Witam Kochani.
Dziś przychodzę do Was z moim małym zakupem.
Wczoraj byłam w mieście wiec stwierdziłam że jak już jestem to trzeba odwiedzić parę sklepów.
Co prawda nie było tego co chciałam ale i tak coś dla siebie upolowałam dla mojego misia małego a także męża ;) 
Ale pokaże Wam moje zakupy.
Jak chcecie żebym pokazała zakupy moich pociech piszcie ;)
A w coś zakupiliście coś ciekawego w tym tygodniu ? Piszcie w komentarzach ;)







Czapka - no name 
spódnica - SH
Palto - sklep chiński
świeczka i Wazon - pepco


 Pozdrawiam ;)







8 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy adres: www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale superowy wazon <3 Pewnie za grosze go kupiłaś w Pepco, mam rację? :) A jest genialny <3 Moje zakupy w tym tygodniu zakończyły się na kupieniu BigMac'a w McDonaldzie, haha :D Pozdrowionka ślę Kochana! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ten wazon kosztował zaledwie 10 zł więc nie należy do drogich ;) Ja staram się narazie omijać McDonald szerokim łukiem ;) ale też bym coś z maca zjadła <3

      Usuń
  3. Mi bardzo podoba się ponczo, bardzo lubię takie z golfem bo są praktyczne.

    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*