poniedziałek, 9 listopada 2015

yankee candle

Witam Kochani !
Dziś przychodzę do Was z moimi nowymi zapachami  już dawno się nad tym zastanawiałam
I podjełam wkońcu decyzję że zakupię zapachy z yankee candle ;)
Zapachy wszystkie które wybrałam są obłędne .
Są typowo świąteczne i przypominają mi o tym że święta już tuż tuż ;)
Cenowo nie są też najdroższe .
Tak szczerzę się opłaca taki zapaszek roznosi się po całym mieszkaniu .




                                                                               Pozdrawiam ;)
                                                                       

18 komentarzy:

  1. Sama zastanawiam się nad kupnem tych świeczek :) Nie da się przejść obojętnie obok sklepu z tymi cudami, pachną bosko :) Pewnie u Ciebie w domku już czuć święta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak kochana ;) ja już je zapalam codziennie wieczorkiem ;) polecam te zapachy .

      Usuń
  2. Już od dłuższego czasu chodzą za mną takie zapachy. A osobiście uwielbiam świece i takie klimaty w mieszkaniu :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja lubię jak coś pięknie pachnie ;)

      Usuń
  3. Słyszałam wiele o tych świeczkach, ale przyznam szczerze, że cena mnie troszkę zniechęciła, dlatego takie woski to dobra decyzja i chyba również się w nie zaopatrzę. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ceny są kosmiczne tych świeczek ale woski są nawet nie takie drogie ;) a także starczają na długo ;)

      Usuń
  4. kuszą mnie te zapachy, ale nie mogę się zabrać żeby je kupić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też długo się zastanawiałam ale woski są o wiele lepsze i tańsze ;)

      Usuń
  5. Prezentują się pachną przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno cudowne! Muszę wreszcie sobie taką kupić ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*