sobota, 7 listopada 2015

Weselnie

Witam Kochani.
Dziś troszkę wspomnień.
3 Pazdziernika odbył się najcudowniejszy ślub mojej kochanej siostry Ilony .
Powiem Wam szczerzę że do końca życia będę go naprawdę dobrze wspominać .
Był to ślub najlepszy na jakim kiedy kolwiek byłam , tyle dobrych emocji było prze miłych ludzi
a przede wszystkim mnóstwo dobrej zabawy <3

                                     z moja cudowną rodzinką (siostra,szwagier,mój mąż , i synek i ja )


















 Pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. Amazing photos, darling :D
    This black dress are amazing :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back, please? <3

    NEW FASHION POST | BALMAIN x H&M Wishes


    Follow me On:
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądałyście obie :) Moja siostra również ma na imię Ilona, bierze ślub w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa <3 to będziesz balować ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądałaś :)
    Obserwuję!

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś pięknie :) Widać, że zabawa udana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla siostry ;) Lubię do Ciebie wracać...Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło takie coś przeczytać dziękuję kochana <3

      Usuń
  6. W wakacje byłam na weselu w tym lokalu :D Jaki zbieg okoliczności :) Świetnie wyglądałaś, a siostra wręcz bajecznie - sukienka MEGA:) buźka:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*