poniedziałek, 16 listopada 2015

Świątecznie

Witam Kochani.
Jestem pewna że większość z Was będzie w wielkim szoku jak dodam ten post.
Ale mam dziecko które już się nie może doczekać świąt.
Wiec to wszystko dla mojego maluszka.
Był taki szczęśliwy jak ubieraliśmy choinkę aż miło było patrzeć że tyle radości może dać taka choinka.
U nas w domu czuć już klimat świąteczny , mamy już przystrojoną choinkę , świeczki zapachowe.
Jednym słowem u Nas już święta ;)









                                                                                          Pozdrawiam ;)

26 komentarzy:

  1. Ja już też nie mogę doczekać się świąt :) To najpiękniejszy czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta do mnie przyjdą jak poczuję mandarynki haha :)
    Super choineczka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to wygląda, choć dla mnie jednak trochę za szybko na choinkę! ale czego się nie zrobi dla malucha <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wygląda, sama już nie mogę się doczekać grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 ja też już się nie mogę doczekać ;)

      Usuń
  5. ja nie sądzę żeby to było za szybko :P sama czuję święta już od ponad tygodnia i też myślę już na tym, jak udekorować mieszkanie i szukam potrzebnych rzeczy w sklepie.
    bardzo klimatycznie!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za wsparcie z twojej strony <3 ja także się już nie mogę doczekać ;)

      Usuń
  6. Po sklepach już świątecznie,więc nie byłaś pierwsza:),pięknie to wszystko wygląda kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. ech dla mnie jeszcze za wcześnie na dekoracje takowe;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem że za wczesnie ale czego nie robi się dla własnego dziecka <3

      Usuń
  8. Oj ja też nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też powoli robi się świątecznie, od tygodnia tworzę własne bombki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak fajnie ;) będa pokazane na twoim blogu? <3

      Usuń
  10. Jaka piękna choinka i ozdoby świąteczne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeej ja już się nie mogę doczekać moich ozdób świątecznych :D Jeszcze za wcześnie :)
    U Ciebie superr :D Buźka!

    Zapraszam na ---> www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak za wcześnie ale czego nie robi się dla dziecka <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*