środa, 11 listopada 2015

Środa

Witam Kochani.
Dziś środowy post czyli dzień jak co dzień nic nowego dodam po prostu parę fotek z dziesiejszego dnia.
Dziś spędziłam większą połowę czasu w domu sprzątając , gotując i sprawdzając social media ;)
Ale że dziś miałam straszną ochotę na McDonald to musieliśmy się wybrać .
Jak jak na coś się uprę to muszę to mieć ;) .
Wy też tak macie dajcie znać?



       
           
                                                                             Pozdrawiam ;)

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie "lekkie" posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak mam ;) haha , ale niestety niekiedy muszę się powstrzymać :D
    Maka nie jadam ,ale mowa o słodyczach, których staram się omijać :))
    Buziakii !!

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja też muszę ograniczyć McDonald bo masakra ;)

      Usuń
  3. Ale jesteś śliczna !!! Cudne brwi kochana ❤
    Też to znam..jak mi się chce to ten uparciuch w środku nie spocznie i musi to mieć hihi
    Przegrywam często z zachciankami, na szczęście waga jet dla mnie łaskawa hihi

    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Ty masz figurę jak modelka <3 dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się bardzo że jesteś u mnie na blogu;) że odwiedzia mnie ktoś taki jak TY ;*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*