czwartek, 12 listopada 2015

Czwartkowy mix

Witam Kochani.
Dziś kolejny dzień .
Ciepły ale troszkę pochmurny ale damy radę , pokonamy tą jesień.
Bo kto jak nie my . Najlepszym sposobem na jeśienną nudę albo jak my to nazywamy jesienną chandrę jest dobrze spędzić czas z najbliższymi . 
A nawet mały shopping.
Ale ja dziś z shoppingu nie skorzystałam dlatego iż kurujemy się z moją rodziną bo coś nas choroba dopadła ale korzystam z tego pierwszego wyjścia . 
Korzystania czasu z rodzinką ;)
A teraz pokaże Wam mały mix dzisiejszych zdjęć .




                                                                            Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Ojej! :( No cóż...czasem trzeba poświęcić zakupy na rzecz zdrowia :) Mam nadzieję, że szybko się wykurujecie i będziecie musieli jak najmniej wrzucić w siebie tych okropnych lekarstw ;) Pozdrowionka! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taka nadzieję ;) Ale z każdym dniem jest coraz lepiej kochana ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam mixy :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowie najwazniejsze :D mnie wlasnie cos złapalo i sie kuruje.../K

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda niestety nie sprzyja ostatnio, biedactwo, kurujcie się szybciutko !!!
    Bardzo fajne są takie zdjęciowe mixy - myślę, że to świetny pomysł na wpisy !!
    Jestem za :P Lubię to hihihih

    Spokojnego weekendu, dużo zdrowka
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! ;*